יום שבת, 19 ביולי 2014

5 אפשרויות ליצירת אאוטפיטים מתאימים למקום העבודה - סטיילינג אישי עסקי

לבוש למקום העבודה מהווה, ללא ספק חלק ניכר מהמלתחה של כל אישה עובדת (ללא קשר לתחום העיסוק). בפוסט הקודם פירטתי 10 טעויות לבוש לעבודה מהן עלינו להימנע  ובפוסט הזה אפרט ואדגים 5 דוגמאות לסטיילינג עסקי – כיצד *כן* ניתן להתלבש לעבודה.

 1.      מכנסיים איכותיים וחולצה לא חשופה : מכנסי הבד יכולים להיות מכנסיים מחויטים אך אין זה חובה. חשוב כי הבד יהיה איכותי (לא טריקו לדוגמא) ושלא יהיה צמוד מדי. ברוב מקומות העבודה יתקבלו יותר בברכה מכנסיים אשר אינם צבעוניים אלא מכנסיים שחורים, חומים, אפור, כחולים או בצבע אופווייט אך פחות יתקבלו למשל מכנסיים בצבע ירוק או וורוד. את הצבע החי והמאיר נשאיר יותר לשאר הפריטים כגון חולצה, נעליים או אקססוריז. את הגזרה של המכנסיים נתאים למבנה הגוף בדיוק כפי שהתאמנו את מכנס הג'ינסכך שיחמיא למבנה הגוף שלך.

דוגמאות לשילובי אאוטיפים צבעוניים של מכנסיים וחולצה המתאימים ללבוש עסקי


ומה לגבי החולצה? זאת  יש לבחור בחכמה. כאמור לא מומלץ כלל שתהיה שקופה או צמודה ועדיין אם בחרת בחולצה בעלת מחשוף – שלבי מעליה ג'קט או עליונית.  אם החולצה בעלת מחשוף קדמי ואינך מעוניינת תמיד לשדרג עם ג'קט או עליונית ובתנאי שלחולצה יש שרוולים אפילו קצרים (כאלו שרק את הכתפיים מכסים) ניתן להוסיף צעיף שיפון צבעוני בהתאמה כמובן והנה! כבר תיבלת וגיוונת את ההופעה. לעיתים, גם גופיות אינן תמיד מתאימות כלבוש למקום העבודה אך בהחלט ניתן גם במקרה זה, לשלב ג'קט או עליונית נחמדה ולשדרג את ההופעה. ללא ספק, ניתן ללבוש גם חולצות שונות ללא ג'קט או עליונית העיקר שלא תהיה טי שירט פשוטה (אם כי גם חולצת טי שירט איכותית ניתן ללבוש עם ווסט אופנתי או עליונית).

מכנסיים שחורים מבד איכותי לשילוב לבוש עסקי. ניתן לשלב מגוון אאוטיפיטים שונים


 2.      שמלה : במיוחד בימות הקיץ החמים שמלות הן פריט לבוש אופנתי לכל מאורע ואכן גם לעבודה אך כמובן חשוב להתאים את השמלה באלגנטיות הראויה (הרי שמלה מתאימה לחוף הים לא תתאים למקום העבודה). גם את השמלה, בדיוק כמו החולצה, חשוב שלא תהיה שקופה או מדי צמודה ואם יש מחשוף לשמלה ניתן לשלב צעיף בד דק או שיפון אשר יסתיר את המחשוף או לשלב מעליה ג'קט או עליונית מתאימה. כמו כן, נקודה מאוד חשובה הינה לגבי אורך השמלה! כפי שציינתי בפוסט הקודם שמלת מיני איננה שמלה אותה לובשים למקום העבודה אלא חשוב להקפיד כי אורך השמלה יהיה עד קו הברכיים ומטה (או לפחות יעבור אך אמצע הירך כמה שיותר קרוב לברך) – הרי שמלות מקסי הן בשיא האופנה (תוכלי לקרוא הכל על התאמת שמלת המקסי המחמיאה ביותר למבנה גופך בפוסט מקסימום סטייל! ).

מגוון שמלות קייץ בגזרות שונות אשר ניתן ללבוש למקום העבודה בשילוב אקססוריז מתאימים

3.    חצאית וחולצה : גם כאן יש מגוון שילובים אפשריים ועדיין כמה דגשים חשובים. החצאית, כמו השמלה, חשוב שתהיה באורך מתאים למקום העבודה (עד קו הברכיים ומטה). אין הכרח שהחצאית תהיה מחוייטת! בניגוד למכנס כאן יש יותר אפשרויות של גזרות שונות וגם עוד צבעים. את החולצה, אשר נשלב לחצאית, גם כן תמיד נקפיד שלא תהיה שקופה או צמודה ואם יש מחשוף נשלב ג'קט או עליונית.

אלמנט נוסף לשדרוג ההופעה היא בעזרת חגורה! כמובן כי החגורה משתלבת גם בדוגמא הראשונה (של מכנסיים עם חולצה). את החגורה ניתן למקם על החולצה כאשר היא בתוך החצאית או מחוצה לה (אין חוק ברזל צריך לבדוק מול המראה בדיוק איך זה נראה) וכמובן כך שתתאים למבנה גופך כך שאם למשל ברצונך לטשטש את אזור האגן והירכיים נמקם את החגורה יותר קרוב לקו החזה. החגורה היא אקססוריז נפלא! ניתן לתבל ולשדרג איתה כל הופעה. 

דוגמאות לשילובים של חצאית וחולצה המתאימים כלבוש לעבודה


 ומה לגבי חצאיות מקסי? חצאיות המקסי מאוד באופנה אך חשוב לדעת להתאים לחצאיות חולצה כך שלא ניצור מראה שמרני מדי ועדיין שיקי, מחמיא ומתאים כלבוש למקום העבודה.

4.     ג'ינס? ניתן ללבוש את הפריט האופנתי הנצחי גם לרוב מקומות העבודה וזאת אם אין קוד לבוש קפדני. ניתן לשלב את הג'ינס עם חולצה איכותית לשדרוג המראה או עם ג'קט (וכאן ניתן לשדרג הופעה כביכול פשוטה של ג'ינס וחולצה לבנה עם ג'קט צבעוני כצבע אדום לדוגמא ולא רק שחור או אפור). חשוב מאוד! אם בחרת בג'ינס כחלק מסטיילינג עסקי הקפידי שהג'ינס לא קרוע או משופשף! אלא בצבע אחיד כהה וחלק.

דוגמאות לשילוב אאוטיפים לעבודה עם ג'ינס כחול כהה


 5.     טייץ? לפני הכל אני חוזרת שוב על הערה חשובה – טייץ הוא אינו מכנסיים! האפשרות היחידה ללבוש טייץ לעבודה הינה אם לובשים מעליו טוניקה מתאימה אך בהחלט לא עם חולצה או גופייה! לכל טוניקה נתאים חגורה ותכשיטים מתאימים.

טייץ אינו מכנסיים! ניתן ללבוש לעבודה רק בשילוב עם טוניקה ואקססוריז מתאימים

(all pic via polyvore)

 כמובן שכל דוגמא הינה כללית וניתן ליצור מגוון שילובים מכמה פריטים בכדי שכל יום יהיה לבוש חדש ומעניין וכמובן בנוסף תמיד ניתן לתבל ולשדרג עם..... אקססוריז!
 לרוב מקומות העבודה יתאימו יותר תכשיטים עדינים מכסף או זהב (בהתאם לצבע העור) כמובן שהם יכולים להיות מעוטרים עם אבני חן צבעוניות אך פחות יתאימו אקססוריז גדולים צעקניים אשר יותר ליומיום , מאשר לעבודה, מתאימים.

היכנסי עכשיו לקישור והורידי במתנה את המדריך ♥

אני מזמינה אותך להצטרף כבר עכשיו אל עמוד הפייסבוק בכדי להתעדכן בטיפים יומיים ומידע מקצועי אודות אופנה וסטיילינג אישי. אשמח לראותך בין חברי וחברות העמוד וכמובן ניתן לפנות בכל שאלה.